Kuidas vähendada rahastressi ja depressiooni?

Võrdlema
Saamise aeg Min Summa Maksimum summa Intressimäär(%)* Vanuseline
piirang
10 min. € 10000 € 500
Taotle Laenu
10 % 18-75
15 min. € 50 € 3000
Taotle Laenu
10 % 18-75

Kuidas vähendada rahastressi ja depressiooni?
Alar Peetre

Kui toimid sellise plaani järgi iga kuu, on aasta-paari pärast võlgnevused juba kas täiesti kadunud või tunduvalt väiksemad. Plaani koostamine on võimas stressileevendaja juba seetõttu, et see annab sulle stabiilsema tunde – kui tasud võlgnevusi kindla kava järgi, on ohjad sinu kätes ning isegi, kui võlgnevuste lõpliku tasumiseni on veel küllaga aega, ei pea sa enam oma peas hoidm muremõtteid, sest tead, et sisuliselt on võlad juba sama hästi kui tasutud. Kõik tänu sinu plaanile.

Kuidas vähendada rahastressi ja depressiooni?
Erko Kass

Esiteks, meil tekkis sportlik huvi: milline kiirlaen valida, kui on vaja laenata – keegi pole ju loonud adekvaatset ja süviti minemat kohta kust lugeda, milline kiirlaen on odav ja milline kallis

Kuidas vähendada rahastressi ja depressiooni?
Kunnar Olesk

Kui krediitkaardiga tasumise puhul on kahtlusi, siis on targem makse sooritada mõne muu makseviisi kaudu

Kuidas vähendada tööstressi?
Egle Opik

Tööstressi suurendab ka sageli konfliktis töö- ja pereelu. Pfeffer lausus, et tööandjad peaksid olema alluvate suhtes paindlikumad ning arvestama ka nende pereeluga. Muu hulgas käiakse uuringus välja võimalus, et tööandja võiks töötajale suisa appi tulla, et hakkama saada tööväliste kohustustega. See aitab kaasa nii tööstressi vähendamisele kui tööandja ja töötaja paremale suhtlusele.

Hea lugeja!
Jaanika Valjas

Eelnevatel aastakümnetel oli vaimse tervise probleemi vastu ravimi võtmine seotud sotsiaalse stigmaga. Kuigi selle stigma õigustatus on vaieldav, ei ole kahtlust, et inimesed mõtlesid kaks korda järele, enne kui hakkasid depressiooni tablettidega ravima. Tänapäeval oleme aga veendunud, et need ravimid parandava meie ajus olevat viga. Probleem on selles, et too viga ei ole kunagi piisavalt tõestust leidnud. Ravimid aitavad depressiooni all kannatajal kahtlemata ennast paremini tunda, kuid seda teevad ka teised illegaalsed ained. Dr Moncrieff ei soovita, et inimesed peaksid sellepärast otsima enda depressioonile leevendust illegaalsetest vahenditest, kuid ta soovib, et inimesed mõtleksid tõsiselt järele, mida nad teevad, kui neelavad igal hommikul ärgates tablette ning vajadusel suurendavad doosi, kuna keha harjub pikapeale ravimiga ära.

Hea lugeja!
Erlend Aavik

Plast on mugav tooraine, tänu millele oleme saanud arendada häid töövahendeid. Tooraine kerge kasutus ongi viinud sellest valmistatud toodangu plahvatuslikule suurenemisele.  Aastatel 1965–1995 on maailmas tõusnud plastmassi toodang kahest miljonist 24 miljoni tonnini ja see kasvab iga aastal. Maailmas valmistatakse igal aastal miljoneid tonne ftalaate sisaldavaid mänguasju, kosmeetikat  ning palju muud. Vaiksel ookeanil laiutab ”plastiksaar”, mis on kaks korda suurem kui Mehhiko. Sellesse piirkonda koguneb ookeanihoovustega meeletuid prügiparvesid, mis koosnevad 80% ulatuses plastmassist. Arvatakse, et selle piirkonna vees on 6 korda rohkem plastmassi kui planktonit. Plastiühendite mõju loodusele on hästi dokumenteeritud. See põhjustab konnadel kahesoolisust ning paljudel liikidel probleeme paljunemisel ja sugulises käitumises.

DEPRESSIOON ja ärevushäired
Erki Mitt

Pideva stressi korral on seedesüsteemi verevarustus ja toitainete transport kudedesse ja rakkudesse häirunud, sest kogu tähelepanu ja energia on pidevalt lihastel. See kurnab ka lihaseid.  Alaline lihaspinge põhjustab lõpuks lihaskangust ja valu. Pinges lihastest ei liigu korralikult läbi veri, vesi ega energia. Sellest võib järeldada, et fibromüalgia (lihaspinged ja valud) võib tekkida stressist ja  abi võib saada nt hoopis B-vitamiinide ja magneesiumi suurendatud doosidest, mis on vajalikud närvisüsteemi jaoks. Stressi olukorras pole inimestel ka suguiha, sest verevarustus on mujal. Suguiha tekib lõõgastunud ja rahuolekus. Pikaaegse stressi tulemuseks on raku alavarustatus toidu, vee ja hapnikuga, mis põhjustab rakukahjutusi. Kui keharakud on näljas ja koostlagunemas, siis ei saa inimene mitte kuidagi olla rõõmus ja heas meeleolus. Kui siia juurde lisada veel ühekülgne ebatervislik ja toitainetevaene toitumine, vähene veejoomine ja liikumine, on tulemuseks tõsised kroonilised haigused.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*